Sova middag.

Så då var jag hemma igen, var bara en snabbsväng in och sen hem igen.

Imorse drömde jag en mardröm, jag var ute och gick i mörkret och när jag kom till våra soptunnor så hade jag en känsla på att någon skulle komma fram och attackera mig , precis i sekunden innan så vaknar jag av ljudet från telefonen. Ett sms, sen skulle jag försöka somna igen. Gick inte så bra för jag tyckte det kändes som jag blev uttittad. Att någon skulle komma och ta mig eller något. Tillslut somnade jag ju om och drömde inga mer mardrömmar (;

Nåväl, kom upp och iväg till Helsingborg. Tog dock inte så långt tid att köra hemifrån och dit som jag trodde så jag hann gott & väl inom preem och käka frukost. Satt i bilen och åt när jag ätit klart körde jag dom få meterna som var kvar till A.M

Satt och väntade ett tag och en stund efter den planerade tiden fick jag äntligen mitt möte med min coach's kollega. Fick mina frågor, svarade och personligen tyckte jag att mina svar lät bra och jag borde få chansen att bli intervjuad av stället och få praktiken. Visserligen vet jag ju inte hur dom andra som söker är men jag är helt fungerande för stället i mina ögon iallafall ;D

Sen var mötet slut och jag körde hemåt med ett stop i Örkelljunga och systembolaget. Behöver dricka till imorgon för jag ska sluta dricka öl. Den ger mig en fruktansvärd bakfullhet som heter duga!

Men jag är ruskit trött i hela kroppen och ska bara spela lite spel på datorn sen ska jag lägga mig och kolla scrubs, och jag vet redan att jag kommer somna men jag tillåter mig själv att sova lite middag eftersom nattsömnen inte var den bästa och jag va uppe så tidigt (;


Längtar till sommarkvällarna (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0