Tisdagen 2 Mars.

I am miss lonely.

Att vara van vid vissa saker är inte alltid en fördel, inte som nu. Jag är van vid att ha nattlig smskontakt med putte för att han jobbar natt och jag är nattuggla som ändå inte kan sova. Men då när han faktiskt har mycket att göra och inte kan skicka hela tiden då är det så tomt. Det är som dagens i-lands problem för mig.

Crying in the dark, okej kanske att ta i men jag känner mig så ensam. Underhåller mig med SATC som vanligt och fick tårar i ögonen när Harry friade till Charlotte, dricker Apelsin juice gör jag också det är så underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0