Without a reason.

Halv sov mig igenom natten, första gången jag höll på att somna vaknade jag till av att jag nästan dreglade på kudden. Gick upp, stängde ner datorn för den behövde en liten sovstund den också. Tog ett glas kallt vatten sen la jag mig till rätta i sängen igen.

Började frysa extremt mycket och låg ihop krupen under mina två täcken, tillslut orka jag inte mer och gick upp och virade in mig i filten sen ner under mina täcken igen. Skickade lite roliga sms till putte, eller jag tyckte det var roligt iallafall men jag var ju dödstrött så kanske därför?

Nåväl somnade till en massa gånger och vaknade varje gång jag hörde sms-signalen. Halv sov när jag svarade och var helt förvirrad i mitt huvud tillslut fick jag det där godnatt sms'et och jag kände att nu var det okej att somna for real. Snaaaark.

Vaknade av ett 08nr ringde mig men som vanligt så svarade jag inte. När jag sen gick upp sökte jag och såg att det tillhörde en telefonförsäljare så det var lika bra att jag inte svarade...

Har suttit och ugglat lite framför datorn idag, skrivit ut en ny jobbannons och ska snart fixa något att äta sen ska jag göra vid mig lite hade jag tänkt.

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0