Donkenmat.

Så efter att min doktor ringt så hoppade jag & putte in i bilen och körde mot Åstorp för att plocka upp Tobbe sen åkte vi till Hyllinge för att handla mat på donken sen hem och kollade film & käkade hos putte.

Blev riktigt seg och slappade fram tills att jag skulle köra och lämna han på jobbet igen. Känner lite huvudvärk så ska halsa i mig lite vätska och ta en värktablett sen en dusch och sen göra mig iordning för sängen.

Imorgon är det upp tidigt för att bege sig på praktik igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0