Kvällens film.

Efter att Jennie pratade om denna filmen i lördags så tänkte jag att den ska jag nog aldrig se, verkade ju vara världens sjukaste film eller något. Ganska mycket skratt kom också under stunden hon berättade om filmen som hon själv inte hade sett utan hennes vän hade berättat om den.

Men idag så hittade jag den när jag skulle kolla efter film och tänkte, ja why not? Tydligen har denna filmen fått folket i biosalongen att spy så äcklig är den nog och jag vill se om jag klarar av att se den, därför har jag valt att kolla på kvällens film..

Edit: Filmen skulle vara riktigt äcklig och få folk att spy men helt ärligt så tyckte jag att den va mest bara B och hade inte alls mycket spänning eller något. Väldigt dålig film som jag ville se för äckelvarningen men så äcklig var den inte ens. Så vill ni slippa ägna tid åt en dålig film sätt inte igång denna filmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0