Min dag på praktiken.

Kom dit imorse och det första jag fick göra va att fråga om koden till dörren för den hade jag glömt haha. Sen har det varit fullrulle hela dagen faktiskt, dom har flyttat runt och ändrat inredning där inne, jag reagera först inte bara att något var annorlunda och jag trodde de va för de inte va några soptunnor vid kassan hahahahaha. Ofta.

Så hela dagen rullade på och kl 1 började jag kolla på kl och funderade på att ta lunch en timme senare för då hade jag bara 1½timme kvar efteråt till att jobba men det blev så att tiden gick och kl blev helt plötsligt tre jag fråga om jag kunde jobba in rasten och halv fyra istället vilket jag fick, yeay! Så halv 4 satt jag på tåget och åkte hemåt.

Härlig dag, gick faktiskt snabbt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0