Söndagen 23 Maj.

Har varit iväg och hämtat lillebror & ost nu. Blev att jag lämnade tjejerna då dom hade en extra person att ta med sig och jag kör inte med för många i bilen och när vi var ungefär halvvägs hem så fick vi en anledning till att verkligen tycka det var tur att vi alla va bältade för jag fick tvärbromsa för ett råddjur som fint vänta tills jag stod stilla innan den gick över vägen men gud där blev jag lite smårädd.

Körde till Perstorp och lämnade av ost hos han sen körde jag & lillebror hem, snackade lite påvägen hem och nu sitter pappa och kollar hockeyn och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och krama kudden. Känns som det är dags har ju varit trött sen typ innan 10 ikväll haha..

Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0