Söndagen 9 Maj.

Så då var man hemma igen efter en helg hos putte. Igår kollade vi bara på film och mös på soffan tills vi somnade sen var det dags att lägga sig i sängen. Blev väckta och terrade av Tobbe som inte kunde ta sig hem men sen somnade vi om igen..

Vaknade idag och hade ont i huvudet som vanligt så jag har till 90% bestämt mig att jag ringer läkaren imorgon igen. Håller inte att gå och ha ont i huvudet nästan varje dag det börjar bli en aning jobbigt..

Så idag beställde vi kinamat, körde och hämtade de sen har vi glott film och grejer tills dess att jag skulle lämna mannen på jobbet.. Händer inte så mycket mer idag , slappa med Veronica Mars?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0