Torsdagen 13 Maj.

Gårdagen blev spenderad hos putte, var meningen vi skulle köra en utgång men så va de bara jag putte & tobbe sen hade vi ingen skjuts hem och sen bestämdes det att vi skulle dricka hos putte istället så kom några personer till. Spelade lite dricka spel, jag blev seg i huvudet då huvudvärken som vanligt kom tillbaka det är kul att jag nu snart har gått med den i 1½ vecka. AAAAH!

Folket begav sig hemåt där runt 1, halv 2 snåret tror jag. Jag begav mig in i sängen ganska kvickt för jag var trött & huvudet värkte som sagt.

Idag har vi kollat på tv och ätit pizza. Körde putte till jobbet och nu sitter jag här, ska göra mig redo för sängen snart för jag måste i säng i tid så jag orkar upp till praktiken imorgon. Bara imorgon och en vecka kvar, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0