Dags att rensa ut det gamla.

Genom alla år som jag har levt så har jag samlat på mig en massa onödiga saker. Man tänker i banor som att jag kommer använda det någon gång, jag kanske vill ha det senare. Men man får slå sig själv i huvudet med en kudde, säga vakna och sen slänga allt onödigt skit.

En plastpåse, en papperskasse. Nu ska jag inta en garderob och slänga onödigt skit. Förr eller senare måste det ändå göras. Kommer inte ha möjlighet att ta allt med mig den dagen jag flyttar. Jag vill ha enkelt, simpelt & stilrent. I denna röra kommer det aldrig att bli så.

Ett steg mot simpelheten tack.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fin blogg du har! :)

2010-11-14 @ 00:05:56
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: eemmapeemma

skitsnygg header! verkligen ! :)

2010-11-14 @ 00:08:04
URL: http://emshiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0