Fredagen 5 November.

Har precis tagit en dusch, gjort vid min macka till jobbet. Ska ta och äta lite klementin-er innan jobb och måla dit ett ansikte och blåsa torrt håret. Klä på mig och sen är jag redo för jobb. Det är dags igen om en timme. Usch, jag är fortfarande halv seg i ögonen och mår lite illa. Går över snart dock, måste bara hinna vakna.

Idag är visserligen en kort dag, eller egentligen handlar det bara om en timme men ändå. Slutar klockan sex, sen ska jag hem och bara ta det lugnt hela kvällen. Kanske kolla idol och sånt, idk. Återstår att se ikväll I guess (:

Vissa har det bra, andra har det bättre. Några har det inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0