Glider på en räkmacka.

Jag har aldrig varit ett fan av A.Weise. Jag gillar inte när han uppträder, brukar oftast gå där ifrån för dom inte tilltalar mig det minsta. Förutom idag, idag stannade jag. Rock temat va ändå helt okej, fast han blev total sågad utav juryn.
 
Vad jag tycker är ännu mer fel med denna personens vistelse i Idol är att han får en massa extra. Jihde drar fram honom hela tiden. Spelar upp en låt som ett fan gjort, detta i direktsändning. Han får en massa feedback, drar fram honom på scenen där han ska göra "comeback" från förra veckan. Så knuffar han ner Jihde från scenen. Jag säger bara åk hem du har haft dina 15 minuter i rampljuset. Du ska inte särbehandlas för att din pappa är Arne Weise!
 
Love me the hard way.
 
 
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0