Godmorgon.

Imorse vaknade jag och hade haft typ världens häftigaste dröm, men ju mer jag vaknade ju mer försvann drömmen som hade varit perfekt som film material. Önskade att jag mindes den för då skulle jag skrivit ut den i bättre version och novellat den så att säga. Läskigt bra var vad den var (:

Sen blev jag väckt för en stund sedan. Pappa hade varit i Klippan för lillebror skulle till skolan så påvägen hem hade han kört till koch's och köpt frallor så vi åt en gemensam frukost han, jag, syrran och mamma. Inte ofta sånt händer så man får ta vara på tillfällena, det var mysigt.

Nu ska jag slänga mig i sängen igen, kolla lite Bones och kanske sova lite till då det inte är mycket sömn jag fått inatt. Som vanligt då.

I just cant stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0