Kvällen är kommen.

Dagen på jobbet. Finns inga ord, jag saknar nog natten. Vi är intimare, vilket gör att man nu i princip snackar med alla. För vi är ju inte så många och har många timmar att gå igenom tillsammans. Klart man måste prata. Idag, nästan inga ord alls. Första timmen gäspade jag gång på gång. Inte hunnit vakna så tidigt på dygnet.

Men har också insett att mitt dygn helt och hållet följer hur jag jobbar. I got no life. Jag bara jobbar. Men så får det vara ett tag, för sen har jag kanske för mycket fritid igen en stund. Då tar jag igen det jag missat.

Nu ska jag äta grilladmacka (även kallad toast, varma mackor) och kolla på någon serie. Tända ljus är ett måste. Hög mys faktor plus värme på samma gång.

There's no chance unless you take one.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0