Låter slumpen avgöra.

Jag har insett det på sista tiden. Jag är så kluven för det mesta, vet aldrig vad jag vill. Det är därför jag lever som ppl-pleaser för jag tycker det är lättare att folk som vet vad dom vill bestämmer än jag som inte vet. Följer strömmen, thats me.

Men som sälen resan. Jag visste inte om jag ville dit, så jag sa är där plats så åker jag, är där inte så sparar jag pengarna och där var ingen plats så inget mer med det. Jag är visserligen glad nu när jag har andra planer på G som kommer kosta pengar så.

När det kommit till en annan sak så visste jag heller inte vad jag ville. Nu fick jag veta lite annat, så om jag får chansen så tar jag den men om chansen inte kommer så blir jag inte ledsen eftersom jag inte egentligen vet vad jag vill. Så helt enkelt så låter jag slumpen av göra. För om man ändå inte vet, då kan det kvitta.

Like a kid in a candystore always coming back for more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0