Lördagen 27 November.

Vaknade till 'Like a G6' och låg och dansade i sängen. Upp och åt pommes och hamburgare sen var det bara chill. Bar iväg till Hyllinge och handlade lite smått. Kom hem & har nu fått upp min julstjärna som förövrigt inte alls är någon skönhet. Limmet höll inte på baksidan och där ser den helt kaosisk ut. Tur den sidan står mot fönstret som alltid har en persienn nerdragen.

Sen lyckades jag dra på mig att vara 'fylletaxi', dock tidig hemgång då jag ska sova tidigt. Usch redan söndagsångest bara för jag vet att en tidig måndag väntas och det var länge sen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0