Oh happy day.

Det är fredag till att börja med. Sen på första pausen så kom ena förmannen (eller vår kontakt in till gille) och frågade ifall Manpower hade pratat med mig om att jobba natt. Jag berättade att jag fått veta tre veckor men tog det som dag för dag så som innan. Hon sa det att Gille ville gärna hyra in mig permanent dessa tre veckor, så får se. Allt hänger på MP, om dom går med på det. Men varför inte. Jag blev glad. Vad gille säger är vad som är bäst, det är där jag jobbar och dom ser mig på ett sätt som MP inte gör, så deras ord är dom som betyder mest. Så att dom vill hyra mig, vilket ifs låter väldigt kul, är det som gör mig så glad. Det betyder att dom är nöjda! Im gooooooood (;

Hold on to the people that are worth your love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0