Onsdagen 24 November.

Natten gick hyfsat, fast lite slowmo ändå. Jag nockade huvudet i en hög med pepparkaksburkar och bet mig i läppen i samma veva. Smakade blod. Så hungrig var jag nog inte. ;D . Sen fick vi åka hem, behövde inte skrapa rutorna men gjorde det lite smått iallafall. Körde hem i hyfsad slowmo fart då det var snö på vägarna.

Har nästan precis ätit lyxmiddag som pappa stod för. Blev lövbiff med pommes och bearnaisesås. Väldigt gott! Något annat gott var att lönelappen kom idag, men återigen har jag ingen aning om något och timmarna tycks inte stämma med varandra. Får ångest över att jag tror jag blir lurad. Men ja.

11tusen fattigare imorgon då, eller egentligen inte, det åker in på sparkontot. Så leva på mindre än vad jag brukar, men det är något att träna på. Ska köpa julklappar och sånt annars hade jag försökt leva på ytterligare tvåtusen mindre än detta. . .

Nej krypa ner under täcket och kolla csi miami, klockan är fortfarande bara barnet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0