Jobbnatten närmar sig.

Varm. Behöver min powernap innan jobb, dock helt omöjligt. Kollar serier i brist på annat. Ångest över maten. Wälo! Men om två timmar kör jag till jobb. Börjar kännas onödigt med en powernap ändå söker jag det. För att natten inte ska bli omöjlig. Fast en halv timme hit eller dit spelar nog mindre roll tror jag.

Usch varmt är det verkligen på rummet, bara för det har blivit plus grader utanför och slutat vara minus grader. Kan hoppas det är plus även imorgonbitti när jag kör hem från jobbet så man slipper skrapa rutorna där & då.

Nothing, is all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0