Väggen mellan älska & hata.

'Dom' säger att det är väldigt tunt mellan älska och hata. Någon man en gång älskat kan man börja hata. Själv så är jag inte en sådan person som går runt och hatar folk. Hat är för starkt för mig. Visst kan jag säga att jag hatar vissa saker men det är nog mest bara ett uttryck och inte så mycket mening i dom orden.

Jag ogillar ofta inte andra människor iheller. Fast det finns faktiskt två personer som jag verkligen inte tycker om. Två personer som har lämnat ett så stort svek. Den ena har gett ett osynligt ärr som fortfarande inte läkt, tiden läker inte alla sår och det du en gång gjorde kommer jag aldrig att förlåta. Orden kan fortfarande eka i mitt huvud och sådant säger man inte till en annan människa. Speciellt inte till någon som inte förtjänar det. Den andra personen har visat en så stor feghet att jag blivit så anti fega människor så att det finns inte. Har nog faktiskt aldrig irreterat mig på en person så mycket förut. Så det finns två personer som jag faktiskt inte tycker om, fast fortfarande om jag ser dom lägger jag in en falsk fasad och spelar oberörd. Som inget. För det är precis vad dom är, inget.
Jag ogillar respektlösa människor.

This is my words.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0