En hård helg.

^^,
Alltså shit, jag vet inte hur fredagen/lördagen kunde gå som den gick men den var ju lagom bra iallafall, även om jag mådde lite halvt illa och inte kunde dricka mig redlöst full. Fast vem behöver det om man får lagom många skrattanfall iallafall. Festade till sju - halv åtta.

Ut i det fina vädret och vandrade till preem där det skulle handlas diverse saker sen tillbaka till jimjim igen. Pernilla gick in och la sig, jag fick massage mm mm mm (; Sen la jag mig på soffan och blev genast Andre's sittkudde. Övertrött med skrattanfall för inget. Badthing.. Säng & sova.

Utan många timmars sömn & ett stort illamående åkte jag till Åstorp på eftermiddagen för att fira Robin som fyller år idag. Gick inte så bra så det var halv segt men natten slutade i skrattanfall tackvare Robin & Sille hahaha. Dog lite smått. Filmerna kommer upp på Facebook. Inte mycket sömn denna natt heller.

Nu blir det Bones alldeles strax sen sova, upp & jobba imorgon. PUH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0