En ovanlig fredag.

Förväntade mig en kort dag men tio minuter innan jag slutade (visste dock inte det var så nära när jag svarade) så fick jag frågan om jag kunde jobba till fem över tre istället. Jag sa ja, allt jag ser framför mig är pengar pengar pengar! ;D haha..

När klockan närmat sig två höll jag seriöst på att dö. Jag mådde illa (hungrig som attans) och började få huvudvärk. Äntligen kom någon och bytade av mig, tio över tre stämplade jag ut. In i omklädningsrummet såg sms från manpower, Du ska jobba natt på måndag hoppas att det är ok. YES!!!! fcking YES! Ringde upp min kontakt för lite info om tid och så, så förmodlingen börjar jag kl 9 på måndagkväll, hoppas jag får jobba natt hela veckan hade varit as gött! (:

Tycker jag avslutade denna jobbvecka med en stjärna i kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0