Hon är en bra vän.

Hade öst saker på datorn och stod och gjorde lasagne, rätt vad det är ringer det på dörren. Hör Jennies röst "Kan du hämta My", jag förstod med ens vad det handlade om. Hon är snabb, hon är bra och hon skulle vara en stöttande arm men sen satt vi nog mest och skrattade över hur litet mitt problem egentligen är om man jämför med vad hon trodde. HAHA.

Men tack för att du kom över och tack för att du bryr dig! Du är mig en sann vän och det uppskattar jag i alla lägen (: Hoppas bara att det jag ger räcker tillbaka! <3

Väla snart igen? YES tycker vi! (:

Kommentarer
Postat av: jennie

ingen fara my (: <3

2010-09-14 @ 16:01:11
URL: http://jenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0