Jag behöver inget medlidande.

Därför att jag har gått vidare från den delen av mitt liv. Det är dåtiden och det finns ingenting för mig att säga mer än att när ni får veta, eller om ni har fått veta så behöver ni inte tänka på mig i tycka synd om formen för det är inte synd om mig. Jag är inte kvar där, jag har släppt det och insett att jag är värd bättre och jag kom därifrån, så varför skulle det då vara synd om mig. Precis. Så allt sånt puttenuttande kan ni spara till någon annan för jag behöver det inte.

Det som inte längre finns i mitt liv har försvunnit av en anledning och jag klarar mig bra fint utan det.

Jag har det bra här jag står idag, starkare än jag varit på mycket länge. Jag har underbara personer runt omkring mig som gör vardagen till fest. Jag har ett jobb att gå till, vilket ibland är väldigt roligt också. Det beror på. Visst kommer väl gå-till-jobbet-ångesten ibland men det hör till. Jag hade blivit ledsen om jobbet försvann då jag är pengakåt som fan :P

SÅ... I feeeeeel good, shake it off, today is a better day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0