Tisdagen 7 September.

Sa ju att dom skulle ringa in mig, det sa jag. Vaknade vid sju tiden för folk började leva i köket då, gick upp men gick och la mig lika fort igen. Kollade mobilen , inget missat. Somnade. Vaknade av att det ringde, svarade, yum, jobba! Nej precis som jag visste så skulle jag inte alls känna för det när dom ringde, men klockan va trots allt 9 vem lever och är redo då? Precis. Ska dock va i Ö-a och det lockar inte någonstans, dont like.

Ställt klockan hade jag gjort iallafall. Först på kl 10 och sen snoozade jag en halv timme. Nu är jag uppe men absolut inte levandes. Om en halv timme ska jag ställa in min lasagne i ugnen så jag får mat i magen också. Tjugo i elva, tjugo i tolv, tjugo i ett, tjugo i två. - 3 timmar tills jag börjar jobba, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0