Tvingar mig i säng.

Kan inte uggla bort mer tid här vid datorn, har slängt pengar hit & dit nu så snart får jag lite nytt. Lagom kul. Men nu måste jag tvinga ner mig under täcket, slå igång CSI miami och kolla lite smått innan läggdags. Tidig morgon väntas ju då det är jobb på schemat.

När jag vaknar ska anti känslorna vara borta, jag ska inte tänka, inte känna mig något och så är det bra med det. Jag ska bara vakna upp och vara glad för att det ska bli en bra dag, thats it. Inget mer. Det är inte så farligt vad jag än tror. Det går över i värsta fall.

Godnatt mina kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0