Dear Readers.



You're all so quiet and never comment anything unless you want me to visit your page and stuff (or that's what it feels like). You dont have to say who you are, you can be anonymous if you want to. So comment with your answers on this questions.

1. Are you female or male? (Är du tjej eller kille?)
2. How old are you? (Hur gammal är du?)
3. Where do you live? (Var bor du?)
4. What do you want to see in this blog? (Vad vill du se/läsa i denna blogg?)
5. Do you blog? If yes, put the link in the answer as well. (Bloggar du? Om ja, länka då till bloggen)

Kommentarer
Postat av: beatrice

haaaajjje. jag är en soet tjaj ifrån klippan, är 21 vintrar och jag gillar att läsa lite filmtips och så. alltid kul att läsa när du är bakis hihihihi jag bloggar oxå, tihi, puzzzisar

2011-04-14 @ 16:43:29
URL: http://beaottosson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Female, 23, Sweden, pictures, no.

2011-04-14 @ 19:01:44
Postat av: Anonym

1. Are you female or male? Kille

2. How old are you? 20+

3. Where do you live? Hemma :)

4. What do you want to see in this blog? Nej du verkar bara vara en sjukt spännande person.

5. Do you blog? If yes, put the link in the answer as well. Nej det gör jag icke , bara nyfiken :)

2011-04-14 @ 19:40:02
Postat av: jennie

hej min kära.

jag är ju då kvinna (eftersom jag är kvinnan i ditt liv)

16

next door neighbour

liiiite mer naket :D

ja jag har ju pillat med design hela dagen så får välbörja nu igen ;D checka den :D



PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3<3<3<3

2011-04-15 @ 19:07:56
URL: http://jenie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0