Fredagen 29 April.

Godmorgon världen! Trött som attans och vill sova åtta timmar till men icke, min mobiltelefon ringde nyss och jag ska såklart in på förmiddagen hur lönt det nu är vet jag inte. Jobbar 9.00-11.40 så det blir ju inget långt arbetspass, men men.

update: Jaha då ringde dom igen, haveri så det blir em-skiftet istället. Jag ska fan gå och lägga mig igen jag är dö trött. Ikväll är nog en hemmakväll för min del känns det som nu. Vet dock inte var orklösheten kommer ifrån men men, så ändrad arbetstid till 11.40-18.00 istället då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0