Frukost utomhus.

Solen skiner och det ska man ju som sagt ta vara på, så jag gjorde vid frukost och sen gick jag ut och satte mig på trappan med en filt om mig. Åt mina knäckebröd med ost & gurka på och tittade på Zindy som höll på att busa med bollen. Suttit ute i lite mer än en halv timme men kände att det snart är dags att göra någon form av lunch så att jag har fyllt magen innan jobbpasset.

Inte nog med att jag ville ha förmiddag idag därför att jag haft det hela veckan, men mami och syrrorna ska iväg och handla idag. Jag hade ju såklart velat följa med men nej då ska jag jobba. Lite mer ångest såhär en torsdags morgon. Men förutom detta så klagar jag inte, det är ju också en lång helg framför så man får hoppas på fint väder så man kan njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0