Jag känner mig naken på jobb.

Eller kanske mest när jag är påväg hem och sitter i bilen och sjunger och drar tungan mot tänderna och piercingen inte är där. Nej för jag är faktiskt duktig och tar ut den även om man kan fuska och ha den i om man döljer men regler är till för att följas också, kan inte bara bryta mot allt (;

Nåväl andra dagen är nu avklarad och jag måste säga att jag har varit väldigt trött idag, men så brukar jag ha det. Andra dagen är segast sen rullar det på. Jag är iallafall väldigt väldigt glad att jag är tillbaka och det känns inte ens som man varit borta så länge, känns som man välkomnas in i öppna armar och jag tycker det är bra, de får en att trivas (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0