Recension - The next three days.


John och Laura lever ett lyckligt familjeliv, tills den dag Laura döms för mord. Övertygad om Lauras oskuld bestämmer sig John för att frita henne från fängelset. (KÄLLA.)

Måste säga att jag först inte trodde det skulle bli någon action i filmen men när jag startade andra delen så tjosan. Filmen var väldigt bra och mycket tack vare hur den slutade. För jag drar hela filmen över en kant om slutet är kasst, tyvärr (; Men en film jag rekommenderar er att se om ni gillar spänning och drama.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0