Tisdagen 19 April.

Godmorgon världen, känns som sova är allt jag vill just nu. Även om jag somnade till och vaknade vid åtta igårkväll så lyckades jag ändå somna innan klockan 12 inatt. Det tackar jag för, nu när jag lyckats komma in i en så bra rytm vill jag gärna inte förstöra det igen.

Sen att jag sitter här med förmiddag igen är väl mindre kul då det ska va varannan vecka fm och varannan em, men med tanke på att det väntas fint väder denna veckan så kan jag nog stå ut med förmiddagsvecka igen. Om det skulle bli så, sen har vi ju långledigt också. Det känns hyfsat nice, helgen ska också bli full med värme så jo det ser ut som vi går mot ljusare tider.

Sen är det bara 15 dagar kvar tills jag och min kära vän åker på två veckors semester, njuta av värmen och paraplydrinkar. Detta är dessutom min första utomlandssemester, dom andra gånger jag åkt utomlands har varit för jobb eller utbildning, men denna gången är det semester för hela slanten. That's nice! (:

Nej lite frukost på det här och få dagen startad. Ha en underbar dag allesammans (:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-19 @ 06:42:40
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0