Godmiddag.

När jag reste mig från sängen kändes det i mina vader. Aj! Så inatt går jag väl som en gammal tant, men skit i det. Det var ganska härligt att va ute imorse även om det var väldigt kallt i början. Vad som skrämde mig lite var att jag inte riktigt visste var jag var vid ett tillfälle när jag hamna i en korsning, höger eller vänster, höger eller vänster så tog jag vänster och de blev perfekt.

Vad jag absolut inte hade velat stöta på, för då hade jag kissat ner mig, var en älg eller ett vildsvin. Tack o lov var jag ensam på grusvägarna!

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske går o lägger mig o vilar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0