Godmorgon!

Gick och la mig med blött hår imorse, runt 8, och håret är fortfarande blött. För övrigt är jag riktigt trött i mina ögon. Jag gick som sagt o la mig vid 8, klockan 10 vaknade jag igen för min morbror var här så han & mamma satt i köket och förde en massa liv, ibland önskar jag nog att mitt rum var på ovanvåningen så man inte hörde rösterna från en konversation i köket. Nåväl, jag lyckades somna om tillslut och vaknade kl 2 av klockan kan inte säga att det var så välkommet men visst. A new day has begun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0