Lördagen 13 Augusti.

Gårdagen blev väldigt spontan och en snabb hemvisit för att duscha och dylikt sen var det gasen till Örkelljunga och hem till MLI för att förfesta litta, någon shot och lite cider sen ner till Stationen och drack dyra drinkar. Jag vandrade runt på mina monsterklackar och trodde på allvar att jag under kvälls gång skulle ligga på marken, då hade jag skyllt på drickan & inte skorna (; haha.

Precis som förra helgen så är bakisheten idag värt det för galenheterna som hände igår. Pasta & kycklinggryta på golv & säng samt dykningen ner i ett par boobs är ju lätt något jag fortfarande skrattar åt.

Idag har man ätit lite räksallad på pizza corner? eller va pizzerian nu heter, hyrt film och halv sovit i Mli's soffa. Är hemma och duschen kommer bli de bästa jag gjort sen jag vaknat för de behövs för både de ena och de tredje.

"Söndag" idag då så jag ska bara vila upp mig, någon dricka idag kommer inte på frågan för jag måste ju vara människa imorgonkväll . Nej så att duschen sjunger nog mitt namn i en ljuvstämma nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0