Lördagen 27 Augusti.

Det blev inte mycket spenderat igår. Jag kunde nog börjat gråta i affären, är det konstigt jag aldrig köper nya sådana när jag alltid har samma ångest. Jag HATAR dom, kunde klippt av dom så mycket jag föraktar helvetesmögen. 400kronor fattigare och nått att ha på mig på jobbet & när jag är ute o joggar, jo men tack det är bra.

Efter Familia åkte vi till Väla. Jag bara var är matställena? Natha bara, det är här det nya är. När vi kom in och bara WOW! Sen, vadå flygplatskänsla. Kändes som man kommit till en flygplats med butikerna där men det var nog ganska nice, undra om man får samma wow känsla när dom andra nya platserna öppnar.

Efter Väla så blev det hem till Natha, vi gick ner på Bjuvs festivalen för att kolla stånden o sånt sen blev det upp till henne igen och kollade på TV. Sen körde jag hem när ögonen började gå i kors. Stötte på ett rådjur som bara stod i diket utan att reagera annars hände det ingenting.

Sitter här o har ont i huvudet, tänkte äta lite och kolla på TV annars händer inte mer för mig denna natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0