Tisdagen 23 Augusti.

Godmorgon! Natten klarades av ganska så galant med lite små undantag. När jag kom hem fixade jag lite musik på mp3'aren och sen tog jag på mig joggingskor och gick en bit sen började jag jogga, att jag orkade mer än 5meter i taget är värt en stor applåd då jag nog inte rört mig sen våren 2009 när jag smått tränade fotboll. Denna rundan tog ca 45 min och hur lång den var vet jag inte men jag "mål'ar" ju bara med mig själv så mitt mål är att jag ska kunna jogga iallafall nästan hela rundan utan att ta gå pauser. Får se om mitt aktiva liv pågår så länge att jag någonsin klarar de, tror inte.

Nu ska jag fläta mitt hår sen slänger jag mig under täcket med ett blött hår på kudden. Ps, att duscha har nog aldrig varit så skönt dom idag även om vattnet inte blev riktigt så kallt som jag ville. Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0