Tisdagen 30 Augusti.

Känns som att vissa stunder så borde man inte jobba. Jag var verkligen inte on i början av kvällen, inte början av natten i heller. Och att inte va on betyder att man går i sin egna lilla värld och då börjar man tänka desto mer och då blir det bara värre. Jag blir så arg, men det är väl min sätt att reagera på vad som hänt. Alla reagerar vi olika.

Tillslut så kom jag igång lite smått och natten rullade på och nu är jag hemma. Pratat lite med pappa och fått en update. Får se när helvetet tar slut och vi åter lever i en värld full av blommor och sol. Take the pills and go to la la land.

Mår illa, vilket jag i princip alltid gör nu för tiden. Och nej jag är inte gravid denna gången heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0