Äntligen snart dags.

Klockan börjar äntligen närma sig sju. Då ska jag vara placerad i Perstorp. Hemma trakterna. Wow. Jag har hållt på att fixa vid mig hela dagen för jag inte haft något bättre för mig. Lyssnat på musik och druckit Coca Cola just för jag inte kunnat dricka något starkare, så suget har byggts upp. Men snart får jag öppna min dricka jag också, måste bara köra till Perstorp först.

Jag kommer va så full inatt att jag inte vet var jag vaknar upp imorgon, eller så kan det ju också va så att jag helt enkelt inte vet ännu var min sovplats är ännu. Tjejer brukar inte ha så svårt o få sovplats, eller jag brukar inte ha så svårt att få sovplats. Man kan ju välja vilket som, båda passar ju bra till mig.

Nej nu börjar jag bli hög på cola också. Attans! Snorkallt ute är det också. Tack för den liksom, tjejer måste ha klänning och ni kan tro man fryser om benen i tunna strumpbyxor, ni killar har tur som får ha långbyxor på er!

Nej lite mer Coca cola och stå redo vid dörren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0