Full rulle!

Så jag åkte iväg till Hässlehåla. Gick runt runt men hittade inte direkt något till partajet imorgon så I give up. Körde hem, mötte mamma i perstorp så gjorde en u-sväng och mötte upp henne på netto. Kom hem och sällskapade med minisyrran och Nina (syrrans lärare) och pratade Thailand en himla massa. Tror jag är mest skrämd nu va? haha.

Körde till byn och hämtade mitt nya paket från Yves Rocher samt hämtade upp mellan syrran på stationen. Kom hem och skulle kolla oljan på bilen då jag inte kollat den på dom tre månader jag haft den men eftersom jag varit ute o kört är det omöjligt och se så får väl ut och kolla snart igen (innan det blir mörkt). Ska även fylla på spolarvätska då den är snustorr..

Så nu kan man väl säga att jag dygnat då jag gick upp vid tre igår, visserligen powernapa jag innan jobbet men det räknas inte. Är coolare om jag dygnat såklart (;

Nej nog lite seg nu när man inte längre är på speed-mode.

positivt, slipper va bakis på jobbet på söndag.
negativt, börjar jobba 5.25 på måndag morgon istället. blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0