Get to know me.

Varför jag inte tycker om att dansa? För jag inte kan vara seriös, mest bara flumm, så i underkläder hemma i mitt rum jävlar va det kan gå. Varför jag inte gillar att äta bland folk när jag älskar mat? Är rädd o ha mat i hela huvudet och äter då verkligen i slowmowmode och med handen för munnen hela tiden. Varför jag fortfarande bor hemma hos mina föräldrar? För att jag är rädd att jag inte ska klara mig ekonomiskt dessa kommande månaderna när produktionen dras ner plus att jag först ska ut på äventyr. Var jag jobbar? För ett bemanningsföretag, men är "uthyrd" till Continental Bakeries som livsmedelsarbetare. Varför jag är singel? Varför välja ett pålägg när man kan ha hela smörgåsbordet, nja kanske inte, jag har svårt att lita på folk plus att jag blir inte kär speciellt lätt och blir man inte kär så är det väl onödigt med ett förhållande.

Något som ni vill fråga så är det ju bara att fråga, jag är inte den som är den, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0