Harry Potter är död.

Ja alltså jag har nu sett klart alla filmer och sätter nu punkt på den pricken. Nu har jag lagt ner tillräckligt många timmar på kvastar och kvistar. Såg inte ens första delen av sista filmen igen eftersom den va så dålig första gången, menar jag kan faktiskt göra bättre saker med min tid (ibland). -spoilervarningföröverkänsliga?- Iallafall kan jag efter att ha sett alla filmer konstatera att Neville är den stora hjälten och precis som man kunde ana så var Snape inte fullt ut badboy. Go Snape!
- Tror för övrigt, efter våra parodikommentarer i soffan, att dessa böcker bör läsas.

Nu ska jag läsa lite i min vampyrbok sen blir det NCIS sen är det sova. Imorgon är det nyår och det stod tydligen fest på schemat, hoppas jag har suget imorgon annars blir det tråkigt! Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0