Oh happy day!

Ibland älskar jag mitt liv, idag är inte en sådan dag. När du minst anar det, eller plötsligt händer det och inte är det en miljonvinst på triss. Det är knappast så att man liksom känner sig mer manad. Allting bara sjönk så snabbt. Men vad ska man göra, det är liksom bara fortsätta med att varje dag ta sig upp ur sängen, klistra fast ett leende och liksom följa strömmen. Jag blir så sjukt trött på detta. Varje gång. Ett slag i magen. Jag får nog lära mig att hålla käften för allting verkligen allting blir ju precis tvärt emot vad jag säger. Blir så jävla trött. Ska man ens orka, men ja det måste man.

Bla bla bla bla bla bla bla bla.. Det är ungefär så ni uppfattar detta skulle jag gissa. Jag spottar galla idag. Det blev liksom en sådan chock att jag liksom nästan började att asflabba i precis fel stund. Vet varken ut eller in.

Nej en lång och jobbig dag har det varit. Fan fan fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0