Onsdagen 7 December.

Halva veckan avklarad och det känns så himla skönt. Helgerna är alldeles för korta. Det gjorde inte så mycket innan men nu känns det liksom som man hinner vakna sen är det söndag igen. Är det konstigt man inte hinner annat än jobba? Jaja snart är det semester. Julafton. Nyårsafton (en afton som jag inte gillar, som jag vill bojkotta detta året också precis som jag ville förra året).

Saffrans gifflarna var en besvikelse, när man hör "godare än lussebullar, men så får man inte säga" - Då tar jag de som mmmm gott, men jag tyckte de mest smakade mandelmassa så nej kanel är godare..
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0