I made it.

Fikan är över och vi fick även oväntat besök av AHA-killen. Jag måste säga att om någon säger "har du verkligen gjort den själv" - då tar jag det som att den lika gärna kunde varit köpt och då är jag stolt för att jag gjort den själv. Ja jag snackar om prinsesstårtan såklart.

I samma veva som vi dukat fram fikan ringer det på dörren och där står AHA-killen. Så även han fick fika och där satt vi och snackade och skrattade ett tag. Fikan var över, han gick och jag och Natha gick in och satte oss i tv-rummet och snackade samtidigt som vi halv kollade på tvn. Det har varit en trevlig kväll.

Siktar in oss på bio på onsdag, så blir nog en bra vecka om man bortser från tandläkarbesöket. Booja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0