Måndagen 28 Februari.

Godmiddag.
Vill först säga tack till alla ni som skrivit grattis på Facebook, tog mig ett litet tag att svara tack till alla och efter ett tag kändes tack väldigt dumt att skriva så försöker variera mig lite men gick inge vidare. Om det var en tävling (som det verkade va förra året) om vem som får flest grattis på fb så ligger jag nu uppe i 106 st i loggen :o Återigen tack.
Och till er som skickat grattis till mobilen, ännu mer tack till er. Det glädjs att man finns i era tankar :D hihi.

Eftersom det är min födelsedag så hugger jag in med prinsesstårta redan till frukost, so long suckers I am todays birthday kid! :D

Kommentarer
Postat av: Emmelie

det stämmer bra eller hur? ;)

2011-02-28 @ 15:30:37
URL: http://twwinie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0