Träningsvärk i mina vader.

Jag kände av det redan igår när jag vaknade, tänkte fasen va otränad jag är som får träningsvärk efter lite Wii fit ;p men någonstans måste man börja så ..

När jag kom hem inatt efter flera timmars gående i klackskor där hälen är högre upp än själva trampdynan av foten och sen tog av det och hälen kom i samma höjd som resten av foten kan jag säga att jag hade väldigt svårt att gå hahaha.

Nu ligger jag mest stilla i min säng och glor på Dexter, det är söndag, jag orkar ingenting. Väntar på goe mat för ikväll blir det tacos till middag. Fett med yum på det (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0