Jag fyller snart 23.


Alltså tjugotre!! Jag hänger inte med, för tre år sedan spenderade jag min födelsedag i Bulgarien och det var freaking awesome. Nu sitter jag här och funderar på tema fest i festhuset som håller på att rasa samman men jag har ingen som helst aning vilka man ska bjuda, om jag ens ska ha någon fest. Vad är det att fira, jag har ju åldersnoja redan då det är så mycket jag inte hunnit och snart är det dags att bilda familj, skaffa barn hus och gå i pension. AAAAAAAAAAAAAAH.

Btw, någon som vill komma om jag har födelsedagsfest? ^^,

Kommentarer
Postat av: Pierre

oh :D låter intressant. dock får jag hålla festandet öppet. får se var jag är boende då. kanske i göteborg då. om jobbet blir mitt :D

2011-01-20 @ 17:23:57
Postat av: Sandor

Klart man vill :P

2011-01-20 @ 17:24:24
Postat av: Rikard

redan 23?asg

2011-01-20 @ 17:25:21
Postat av: mysaan

sv: Ja redan tjugotre (;

2011-01-20 @ 17:26:29
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: mysaan

sv: btw, bara för ni tackar ja betyder det inte att ni får en inbjudan så att ni vet. för jag vet ännu inte hur jag ska göra jag bara frågar intresse mässigt så jag vet om det ens är lönt, osv osv.. (:

2011-01-20 @ 17:29:17
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/
Postat av: Natha ;)

I'll be there baby ;) <3

2011-01-23 @ 13:46:42
Postat av: mysaan

sv: Det är gött, för du har en given plats (; <3

2011-01-23 @ 14:11:13
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0