Jag hade lite att göra idag.

Men det är väl inte mer än att det kan skjutas upp och göras imorgon istället. För det är nu bestämt att jag ska invänta pappas hemkommande från jobbet sen ska jag köra iväg en sväng idag igen. Tjohej. Vad jag är glad över är att på aftonbladets väder står det inget om ner fallande snö till ikväll så då är det fritt fram för mig att ta mig ut på vägarna (;

Edit: Fast jag kom på att tvätta kan man göra fast man ska lämna huset om några timmar, så det blev inte skjuta upp det. Attans! Nu ska jag gå och tvätta lite sen blir det film som belöning ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0