Sister - Brother time.

Istället för att slänga mig i sängen efter att jag slängt in tvätt i maskinen så hängde jag med lillebror till Örkelljunga där han skulle på bankärende. Upp på besök hos morfar och sen handlade vi. Kom hem och jag gjorde middag och sen hoppade jag i duschen (nog inte bokstavligt, ska dock testa en dag!).

Nu kommer väl pappa hem när som helst och jag ska klä på mig lite kläder o så sen beger jag mig iväg på vägen igen för att besöka en liten vän (;

Bara för en bild skulle in på mig o lillebror så får ni denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0